STRUKTŪRA IR KONTAKTAI
  TEISINĖ INFORMACIJA
  KORUPCIJOS PREVENCIJA
  VEIKLOS SRITYS
  TIKSLIEJI MOKSLAI IR INŽINERIJA
  ADMINISTRACINĖ INFORMACIJA
  MOKYKLA
  BENDRUOMENĖ IR SAVIVALDA
  TVARKOS IR TAISYKLĖS
  INFORMACIJA TĖVAMS
  PASLAUGOS
  NUORODOS
 

 

 

   
 

Tūkstantmečio mokykla

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kūrėjų mugė Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos STEAM centre

Įgyvendinant TŪM projekto veiklas Šiaulių Ragainės progimnazijoje numatyta mokyklos erdvių rekonstrukcija ir modernizavimas – pritaikymas kokybiškam STEAM ir įtraukiajam ugdymui. Įvyko pirmasis šios veiklos etapas – baigtas rengti mokyklos erdvių interjero dizaino projektas.

Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis. #NextGenationEU Programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra #Tūkstantmečiomokyklos



nuotraukos


Smartwill mokymai

Smartwill mokymai įsibėgėja! Mokiniai gavo pirmuosius pažymėjimus už sėkmingą „INTELEKTUALAUS KUNG FU“ programos ATMINTIES mėnesio mokomosios medžiagos įsisavinimą. Smagu, kai mokytis ne tik naudinga, bet ir įdomu!



nuotraukos


Ragainės progimnazijoje startavo žinių laboratorija „Key Lab‘as“

Įgyvendinant TŪM projekto veiklas Ragainės progimnazijoje startavo žinių laboratorija „Key Lab‘as“. Susitarta su Šiaulių miesto gimnazijų mokiniais dėl konsultacijų teikimo pradinių klasių mokiniams, pagalbos ruošiant namų darbus. Sudaryta sutartis su MB SMARTWILL dėl mokymų, skirtų mokinių dėmesio sukaupimui bei atminčiai lavinti, organizavimo. Pradėti organizuoti mokymai (informacija mokyklos svetainėje, Facebook paskyroje).

Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis.
#NextGenationEU Programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra #Tūkstantmečiomokyklos



nuotraukos


Ragainės progimnazijos mokytojai tobulina kompetencijas

Įgyvendinant TŪM projekto veiklas Ragainės progimnazijos mokytojai tobulina kompetencijas. Sausio mėnesį mokyklos pedagogai dalyvavo seminare „Individualizavimas, diferencijavimas ir personalizavimas kompetencijomis grįstame ugdyme“, kurį vedė Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos lektorė dr. Aušra Kazlauskienė. Seminaro metu mokytojai ieškojo galimybių, kaip kuo efektyviau organizuoti ugdymą, atsižvelgiant į kiekvieno mokinio individualius poreikius bei siekiant jo asmeninės pažangos.

Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis.
#NextGenationEU Programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra #Tūkstantmečiomokyklos



nuotraukos


Mokytojų stažuotė KTU inžinerijos licėjuje

Įgyvendinant TŪM projekto veiklas Ragainės progimnazijos mokytojai tobulina kompetencijas. Sausio 26 dieną mokyklos pedagogai, dirbantys su pradinių klasių mokiniais, stažavosi KTU inžineriniame licėjuje, kuris, kaip ir Ragainės progimnazija, turi stiprią inžinerinio ugdymo patirtį ir tradicijas. Stažuotės metu mokytojai stebėjo pradinių klasių mokinių inžinerines veiklas ir inžinerinių projektų pristatymus. Diskusijos su licėjaus mokytojais ir administracijos atstovais metu dalintasi inžinerinio ugdymo patirtimi, aptartos tolimesnio bendradarbiavimo galimybės.

Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis.
#NextGenationEU Programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra #Tūkstantmečiomokyklos



nuotraukos


Mūsų mokytojai nacionaliniame STEAM centre Anglijoje (National STEM Learning Centre)

Įgyvendinant TŪM projekto veiklas Ragainės progimnazijos mokytojai tobulina savo kompetencijas.
Lapkričio 19 – 25 dienomis 10 mokyklos pedagogų stažuojasi nacionaliniame STEAM centre Anglijoje (National STEM Learning Centre) kartu su partneriu Didžiosios Britanijos Jorko universitetu bei semiasi patirties iš pažangių Anglijos mokyklų.
Lapkričio 20 dieną aplankytos dvi mokyklos (Westbrook Primary School ir Wellington primary school), kurios dirba pagal mąstymo ugdymo metodiką. Popietę pažinimas ir mokymasis tęsėsi Londono Mokslo muziejuje, kuriame aiškinama ir demonstruojama išsami gamtos ir sveikatos mokslų, matematikos, technikos ir inžinerinių inovacijų istorija.
Antrąją dieną aplankyta Torriano pradinė mokykla (Torriano Primary School). Ši mokykla, kaip ir mūsų progimnazija, jau aštuonerius metus įgyvendina STEAM ugdymą. Ugdymo įstaiga specializuojasi gamtos mokslų mokyme, yra pelniusi pradinio mokslo kokybės ženklą.
Vizito metu mokytojų bendruomenė pademonstravo, kaip atskirų disciplinų žinias ir įgūdžius pritaiko projektų rengimui.
Trečios dienos metu aplankyta Shaftesbury mokykla (Shaftesbury school), kuri nuo 2019 metų vykdo kryptingą STEAM ugdymą.
Ketvirtoji stažuotės diena – mokymai Helsingtono universiteto nacionaliniame Yorko STEM mokymosi centre. Tai vienas moderniausių Anglijos nuolatinio mokytojų profesinio tobulėjimo STEM dalykų srityje centrų, kuriame profesionalai kuria ugdymo turinį ir išbando jį šiuolaikiškai įrengtose laboratorijose.
Mokymų metu pristatyta Anglijos švietimo sistema. Ragainės mokytojai diskusijoje pristatė inžinerinio ugdymo patirtį, išskyrė abiejų šalių ugdymo organizavimo panašumus ir skirtumus.
Praktinėse dirbtuvėse atlikti gamtos mokslų, inžinerijos, technologijų ir dizaino kūrybiniai tiriamieji darbai, ieškota integracinių ryšių. Paskaita apie kritinį mąstymą atskleidė naują požiūrį į gilų ir pagrįstą problemų sprendimą ir išvadų formulavimą. Teorinės įžvalgos ir pateikti pavyzdžiai leido suformuoti naujų idėjų apie STEAM veiklų organizavimą mokykloje, mokinių sėkmingo mokymosi ir asmeninės pažangos siekimą.



nuotraukos


Seminaras mokytojams "STEAM - patyriminės veiklos, keičiančios tradicines pamokas"

Šiaulių Ragainės progimnazijos mokytojai siekia aktyviai, žaismingai ir tikslingai organizuoti mokinių pažintinę veiklą. Įgyvendinant projektą „Tūkstantmečio mokyklos I“ progimnazijoje pedagogams ir švietimo pagalbos specialistams organizuotas seminaras „STEAM ir dirbtinis intelektas: kūrybiškumo ugdymas sprendžiant praktines problemas“, kurį vedė Vilniaus Sietuvos progimnazijos informacinių technologijų mokytoja ekspertė, STEAM Code Academy įkūrėja, Metų mokytojo premijos laureatė Snieguolė Bagočienė. Seminaro metu mokytojai aiškinosi, kaip organizuoti tyrimais ir technine kūryba grįstas veiklas, skatinant vaikų pažinimą ir kūrybingumą, naudojant STEAM principus. Lektorė pademonstravo, kaip mokytojai gali naudoti dirbtinį intelektą kaip įrankį kūrybiškumui ugdyti, o praktinės veiklos padėjo pedagogams išbandyti tai, ką galima pritaikyti įvairioms pamokoms ir projekto užduotims.

#Tūkstantmečiomokyklos #NextGenerationEU



nuotraukos


Šiaulių miesto ir Respublikos forumas „Skaitmeninio turinio kūrimas ir valdymas“

Lapkričio 15 d. Ragainės progimnazija, įgyvendindama TŪM projekto veiklas, sukvietė Šiaulių miesto ir Respublikos mokytojus į forumą „Skaitmeninio turinio kūrimas ir valdymas“. Konferencijoje dalintasi įžvalgomis ir naujovėmis apie technologijų įtaką švietimui, dirbtinio intelekto iššūkius ir galimybes, įvairiapusišką kūrybiškumo ugdymą STEAM veiklose. Šiaulių valstybinės kolegijos informatikos inžinerijos katedros lektorius Donatas Daugirdas pristatė pranešimą apie skaitmeninio amžiaus iššūkius ir dirbtinį intelektą mokykloje. Vilniaus Sietuvos progimnazijos informacinių technologijų mokytoja ir ekspertė, STEAM Code Academy įkūrėja Snieguolė Bagočienė aptarė dirbtinio intelekto taikymo būdus švietimo srityje. Šiaulių Ragainės progimnazijos matematikos mokytoja ekspertė Rimutė Jonaitienė ir inžinerijos mokytoja metodininkė Ingrida Donielienė pristatė kitokius matematikos pasiekimų matavimo būdus bei pristatė knygą „Inžinerija + matematika. Tyrinėk, kurk, pasitikrink“. Šiaulių Ragainės progimnazijos direktorė Dinara Vitkuvienė bei mokytojos A. Urbonienė ir L. Janionytė dalinosi patirtimi apie skaitmeninių technologijų dermę ugdymo procese siekiant aukštesnių mokinių pasiekimų. Antroje forumo dalyje mokytojai dalyvavo praktinėse dirbtuvėse. Lektorė Snieguolė Bagočienė pristatė STEAM veiklas apie hologramų kūrimą taikant informacines technologijas, mašininio mokymo įrankius, garso vizualizacijos būdus kuriant priemones iš antrinių žaliavų, dalinosi praktiniais patarimais dirbant su dirbtiniu intelektu. Donato Daugirdo dirbtuvėse mokytojai susipažino su dirbtinio intelekto įrankiais ir praktiniais jų taikymo būdais. Mokytojų Rimutės Jonaitienės bei Ingridos Donielienės organizuotose dirbtuvėse dalyviams pasiūlyta pabūti penktokais ir įvykdyti projektą „Matavimai suprogramuotu žingsniamačiu“ pagal knygą „Inžinerija + matematika. Tyrinėk, kurk, pasitikrink“. Dalyviai programavo su Microbit, skaičiavo kabineto perimetrą, atliko QR kodais užkoduotą matavimo vienetų užduotį. Po renginio, pildydami apklausos anketą, forumo dalyviai dėkojo už turiningą, gerai suorganizuotą renginį. Dauguma forumo dalyvių teigia išbandysią arba daugiau dėmesio skirsią dirbtinio intelekto galimybėms. Mokytojai rašė susidomėję pranešėjų pasiūlytomis skaitmeninėmis aplinkomis, skaitmeniniais įrankiais, o būtent matematikos mokytojus sudomino knygos „Matematika + inžinerija“ medžiaga, microbitukų užduotys.



nuotraukos


Ragainės progimnazijos mokytojų stažuotė Pasvalio "Svalios" progimnazijoje

Įgyvendinant projektą „Tūkstantmečio mokyklos I“, spalio 30 dieną Ragainės progimnazijos mokytojai dalyvavo Pasvalio „Svalios“ progimnazijoje organizuotose ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos „Ugdymo praktikos ir didaktikos Tūkstantmečio mokyklų kontekste“ modulio „Vaiko asmeninės pažangos stebėsena darnioje mokykloje“ veiklose. Abiejų mokyklų pedagogai dalijosi patirtimi įgyvendinant visas mokyklų veiklos tobulinimo kryptis: lyderystę, STEAM, kultūrinį bei įtraukųjį ugdymą, aptarė mokinių individualios pažangos stebėsenos įtaką jų mokymosi pasiekimų gerinimui. Mokytojai taip pat lankėsi Pasvalio Mariaus Katiliškio bibliotekoje, Pasvalio atviro jaunimo centre, Pasvalio krašto muziejuje, dalyvavo edukacijose, kur susipažino su kultūriniu šio krašto paveldu.

Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis. #Tūkstantmečiomokyklos



nuotraukos


Seminarų ciklas „Laimingi tėvai – laimingi vaikai“

Įgyvendinant projektą „Tūkstantmečio mokyklos I“ Šiaulių Ragainės progimnazijoje mokinių tėveliams bei mokytojams organizuojamas užsiėmimų, aktualių, asmeninių klausimų uždavimo ciklas „Laimingi tėvai – laimingi vaikai“. Užsiėmimai skirti tėvams, auginantiems vaikus, tėvams, kurie ruošiasi auginti vaikus, bei mokytojams. Seminarus ves profesionalus, charizmatiškas, suprantantis kitus ir mokantis išgirsti bei įsijausti lektorius, humanistinės pedagogikos ekspertas Aleksej Babajanc, turintis daugiau nei 30 metų darbo praktikos su vaikais, paaugliais, tėvais ir mokytojais. Aleksej Babajanc yra praktinės psichologijos aukštosios mokyklos direktorius, pedagogas, psichologas – konsultantas. Detalus seminarų aprašymas: https://docs.google.com/document/d/1qGh9GztNKP9vBdXj_zvQIwCvmxHLO7fa/edit

Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis. #Tūkstantmečiomokyklos




Seminaras „Vidinė vaiko laisvė. Kaip ugdyti vaikuose sąžiningumą? Ką reiškia bausmė?“

Įgyvendinant projektą „Tūkstantmečio mokyklos I“ įvyko pirmasis užsiėmimų, aktualių, asmeninių klausimų uždavimo ciklo „Laimingi tėvai – laimingi vaikai“ seminaras „Vidinė vaiko laisvė. Kaip ugdyti vaikuose sąžiningumą? Ką reiškia bausmė?“ Mokinių tėvai, mokytojai klausė lektoriaus, humanistinės pedagogikos eksperto, praktinės psichologijos aukštosios mokyklos direktoriaus, pedagogo, psichologo – konsultanto Aleksej Babajanc įžvalgų bei praktinių patarimų apie pagrindinius šiuolaikinio auklėjimo principus, žmogiškumą, humanistinį požiūrį į vaiką.

Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis. #Tūkstantmečiomokyklos




Stovykla „Motyvatoriius" 6-8 kl.mokiniams

Šiaulių Ragainės progimnazija įgyvendindama švietimo pažangos programą „Tūkstantmečio mokyklos“, skirtą ugdymo kokybės gerinimui ir mokinių pasiekimų atotrūkio mažinimui tarp savivaldybių ir savivaldybių mokyklų, įgyvendino priemonę „Patirtinių stovyklų mokiniams organizavimas“.
2023 m. rugsėjo 25-28 d. 30 Ragainės progimnazijos 6-8 kl. mokinių dalyvavo 4 dienų stovykloje „Motyvatorius“ Molėtų rajone.
Stovyklos veiklos buvo nukreiptos į tai, kad vaikai išmoktų bendrauti ir veikti kartu, atrastų savo pomėgius, aktyviai dalyvautų, nugalėtų baimes ir įgytų daugiau motyvacijos veikti, nebijoti siekti ambicingesnių, aukštesnių tikslų. Atsižvelgiant į keliamus tikslus, jau pirminiame stovyklos organizavimo etape siekta nuteikti mokinius stengtis siekiant tikslo. Norintys dalyvauti stovykloje turėjo pateikti motyvacinį laišką, užpildyti paraišką, laiku pateikti dokumentus atrankos komisijai.
Pirmoji diena stovykloje prasidėjo nuo bendrystės. Buvo organizuojami žaidimai, kurie padėjo pamatyti vienas kitą, suprasti bendrus pomėgius, tarpusavio panašumus bei skirtumus. Įsibėgėjus dienai, prasidėjo įvairūs iššūkiai. Komandinėse veiklose po truputį atsiskleidė mokinių pasitikėjimas vienas kitu, drąsa suklysti. Išryškėjo tai, kaip jie veikia komandoje. Kad mokiniai galėtų geriau įsisavinti išgyventas patirtis, po kiekvienos veiklos vyko aptarimai, pokalbiai, refleksijos. Žinoma, stovykloje netrūko ir skanaus maisto. Prieš valgį visuomet mokomasi išreikšti dėkingumą, net ir už savaime suprantamus dalykus. Pirmos dienos vakaras baigėsi aktyviu komandiniu žaidimu, kuris pareikalavo iš mokinių ištvermės, komandiškumo ir atidumo, kad pavyktų užduotį įveikti iki galo. Vakarui besibaigiant, mokiniai dalinosi, ką patyrė per savo pirmą dieną stovykloje: įvertino, kaip jiems sekėsi veikti ir pasakojo, ką darytų kitaip, jei gautų šansą šią dieną nugyventi iš naujo.
Antra stovyklos diena prasidėjo „Whatansietišku“ žadintuvu ir ryto mankšta. Pirmoje dienos dalyje pagrindinė tema buvo - aš ir mano svajonės. Mokiniai keliavo į žygį su tam tikromis užduotimis, kurios padėjo išgirsti savo mintis, analizuoti savo jausmus ir atrasti naujas svajones. Po skanių pietų ir poilsio laiko vyko naujos tarpusavio pažintys. Pokalbiai netikėtomis temomis, kuriuose dar labiau sustiprėjo komandos tarpusavio ryšys. Mokiniai refleksijos metu pastebėjo, kad pokalbiai padėjo užmegzti ir naujas draugystes. Viena iš veiklų skatino suprasti, kaip svarbu išgirsti kitą, koks svarbus yra kiekvienas žodis, nes nėra savaime suprantamų dalykų. Diena baigėsi veikla, kuri atskleidė grupės kūrybiškumą. Planavimas, organizavimas ir kiekvieno mokinio indėlis buvo labai svarbus, kad pasirodymas ant scenos įvyktų. Per visos dienos aptarimą komanda pasakojo, kad diena buvo kupina įspūdžių, naujų atradimų ir savęs pažinimo.
Trečia stovyklos diena prasidėjo nuo gebėjimo atrasti savyje motyvacijos užbaigti pradėtus procesus ir gebėjimą pasirūpinti kitais. Stovyklos dalyviai mokėsi, kad sėkmė priklauso ne tik nuo jų pačių, bet ir nuo aplinkoje esančių žmonių. Veiklos atskleidė, kad ėjimas iki tikslo yra svarbus, bet reikia išmokti priimti ir pralaimėjimą. Antroje dienos pusėje mokiniai gavo įrankius, kaip pradėti pokalbį, kai trūksta drąsos, kaip tą pokalbį išlaikyti. Mokydamiesi improvizacijos, lavino įgūdį greitai reaguoti ir prisitaikyti situacijoje. Antra dienos pusė prasidėjo klausimų - atsakymų sesija. Merginos ir vaikinai atskirose grupėse diskutavo apie jiems rūpimus klausimus. Vakaras baigėsi talentų šou. Kiekvienas turėjo progą būti scenoje ir „perlipti” savo scenos baimę.
Stovyklos metu vyko įvairios skirtingos veiklos. Jų metu dalyviai galėjo pastebėti save, savo veikimo instrukcijas, įpročius, kaip jaučiasi vienokiose ir kitokiose situacijose, kokią įtaką jų veiksmai daro kitiems ir aplinkai. Stovyklos metu mokiniai analizavo savo jausmus, atrado naujų tikslų ir svajonių. Pasitelkus improvizacinius žaidimus, buvo sukurtos sąlygos susidurti su viešo kalbėjimo baime, o taip pat galimybė išjudinti ir atskleisti savo kūrybiškumą. Mokiniai gavo daug progų patirti, kodėl yra svarbus kitų palaikymas, kaip ugdyti drąsą ir pasitikėjimą savimi kalbant žmonių grupei ar bendraujant su mažai pažįstamu žmogumi, kaip save motyvuoti ir palaikyti, kokie jausmai aplanko, kai susiduri su savo baimėmis, kaip jas įveikti ar su jomis susidraugauti. Dalyviai suprato, kad siekiant savo svajonių ir tikslų yra svarbus ne tik rezultatas, bet ir išgyventas procesas.
Mokiniai, grįžę iš stovyklos, savo įspūdžiais ir patirtimis dalijosi su klasės draugais, mokyklos bendruomene. Aptarė, kaip jautėsi ir ko išmoko dalyvaudami įvairiose veiklose, kaip tai paveikė jų santykius su aplinkiniais: mokytojais, bendraamžiais, tėvais. Klasių susirinkimuose stovykloje dalyvavusių vaikų tėvai pasidalino savo vaikų emocijomis, įvertino jų elgesio pokyčius. Stovyklos organizavimas ir joje vykdytos veiklos leidžia tiek mokytojams, tiek tėvams atrasti ir praktiškai išbandyti naujus, efektyvesnius metodus telkiant ir motyvuojant mokinius kryptingai siekti aukštesnių mokymosi rezultatų ir asmeninės pažangos.

Programa finansuojama #NextGenationEU lėšomis. Programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.




1 stovyklos diena

nuotraukos


2 stovyklos diena

nuotraukos


3 stovyklos diena

nuotraukos


4 stovyklos diena

nuotraukos


„STEAM spintos“ techninės kūrybos stovykla Šiaulių miesto mokiniams

Techninės kūrybos stovykla „STEAM spinta“ miesto ir mokyklos 2 – 4 klasių mokiniams

Ragainės progimnazijoje 2023 m. birželio 12 – 16 dienomis įvyko pirmoji projekto „Tūkstantmečio mokyklos I“ veikla – techninės kūrybos stovykla „STEAM spinta“ miesto ir mokyklos 2 – 4 klasių mokiniams. Stovykloje dalyvavo 45 mokiniai iš „Juventos“, Zoknių, „Romuvos“, Jovaro, Jėzuitų, Centro ir Ragainės mokyklų. Mokinių pažinimas stovykloje vyko per tiriamąją veiklą ir aktyvų laisvalaikį. Mokiniai kasdien priėmė inžinerinius iššūkius ir kiekvienos dienos pabaigoje teikė inovatyvius sprendimus. Veiklos organizuotos tiek Ragainės progimnazijos erdvėse, tiek miesto erdvėse ir įstaigose siekiant, kad jos įgalintų mokinius praktiškai veikiant gauti atsakymus į dienos klausimus.
Veiklos Jaunųjų gamtininkų centre ir Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Botanikos sode leido atsakyti į klausimą, kokius sprendimus mums gali pasiūlyti gamta. VšĮ „Išmanioji mokykla“ suteikė galimybę vaikams atsakyti į klausimą, kodėl (ir kaip) žmonės kuria vis „protingesnes“ mašinas. „Aušros“ muziejuje vaikai grįžo prie tradicinių amatų ir praktinių veiklų ir aiškinosi, kodėl inžinieriams tokia svarbi yra istorija. Šiaulių dailės galerijoje ir Turizmo informaciniame centre buvo pasinerta į meno pasaulį ir jame ieškota mokslo užuominų ir pritaikymo būdų. Aktyvios veiklos Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos STEAM centre leido pasimatuoti mokslininko darbo vietą, tyrinėti, kurti ir apgalvoti, karalienė ar tik tarnaitė visuose moksluose yra matematika.
Į nerealų inžinerijos pasaulį pakvietę Ragainės progimnazijos mokytojai kartu su vaikais tyrinėjo medžiagos tankius ir „statė“ skysčių piramides, konstravo purkštuvus ir kūrė pačią originaliausią „STEAM spintos“ foto sienelę, išsiaiškino senovės kinų paslaptis ir be šaldytuvo pasigamino pačius skaniausius ledus.
Vertindami stovyklos veiklų turinį tiek vaikai, tiek jų tėveliai pastebėjo, kad stovyklos veiklų turinys buvo unikalus, atitiko vaikų amžių ir poreikius, skatino vaiko ūgtį. Vaikai sužinojo daug naujų dalykų, tapo drąsesni ir labiau pasitikintys dirbdami komandose, patyrė džiugias emocijas.

Programa finansuojama #NextGenationEU lėšomis. Programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.




TŪM vaikų stovykla „STEAM spinta" - penktoji diena

nuotraukos


TŪM vaikų stovykla „STEAM spinta" - ketvirtoji diena

nuotraukos


TŪM vaikų stovykla „STEAM spinta" - trečioji diena

nuotraukos


TŪM vaikų stovykla „STEAM spinta" - antroji diena

nuotraukos


TŪM vaikų stovykla „STEAM spinta" - pirmoji diena

nuotraukos


TŪKSTANTMEČIO MOKYKLA

Pradedamas įgyvendinti projektas „Tūkstantmečio mokyklos I“, kuris yra antroji švietimo pažangos programos „Tūkstantmečio mokyklos“ dalis.

Programa prisidedama prie ugdymo kokybės gerinimo ir mokinių pasiekimų atotrūkio mažinimo tarp savivaldybių ir savivaldybių mokyklų. Projektas „Tūkstantmečio mokyklos I“ skirtas įgyvendinti „Tūkstantmečio mokyklų“ programoje numatytas veiklas 22 Lietuvos savivaldybėse, kurios dalyvauja pirmajame programos sraute.

Planuojamos veiklų kryptys: mokyklų vadovų ir kitų pedagoginių darbuotojų kompetencijų stiprinimas; infrastruktūros kūrimas, plėtra ir atnaujinimas; mokyklų veiklos tobulinimas keturiose srityse: lyderystė veikiant, įtraukusis ugdymas, kultūrinis ugdymas, STEAM ugdymas; konsultavimas, rekomendacijų ir analizių rengimas; projekto veiklų sklaida (viešinimo ir komunikacijos veiklos).

Projekto trukmė: 2023 m. gegužės 11 d. – 2025 m. birželio 30 d.

Projekto finansavimo suma: 112 705 422,13 Eur. Tinkamų finansuoti lėšų suma - 113 376 623,67 Eur.

Projektas finansuojamas Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo priemonės lėšomis.

Daugiau informacijos apie projektą: http://www.ragaine.su.lt/tum.html 




 

Į viršų Į viršų ^

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Šiaulių miesto savivaldybė, © Lidija Zaikina, 2020