Veiklos įsivertinimas |
|
|
Progimnazijos veiklos kokybės įsivertinimą atlieka Veiklos kokybės įsivertinimo komanda: Pirmininkė Rimutė Jonaitienė, mokytoja; Nariai: Dalia Bočiuvienė, vyresn. mokytoja; Neringa Viktoravičienė, mokytoja metodininkė. Įsivertinimas atliekamas vadovaujantis MOKYKLOS, ĮGYVENDINANČIOS BENDROJO UGDYMO PROGRAMAS, VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO METODIKA, patvirtinta 2016 m. kovo 29 d. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu Nr. V-267. 2022-2023 m. m.2022 2023 m. m. įsivertinimui pasirinkta srities Ugdymas(is) ir mokinių patirtys temos Vertinimas ugdant rodikliai Vertinimas ugdymui bei Mokinių įsivertinimas. Vertinama sritis ( Vidinis mokyklos veiklos kokybės įsivertinimas ( Veiklos tobulinimo planas ( 2021-2022 m. m.2021 2022 m. m. įsivertinimui pasirinkta srities Rezultatai temos Asmenybės branda rodiklis Asmenybės tapsmas bei srities Ugdymas(is) ir mokinių patirtys temos Ugdymo(si) planavimas rodiklis "Orientavimasis į mokinių poreikius". Stiprieji ir silpnieji veiklos aspektai aprašyti priede "Tobulinimo planas". Įsivertinimo 2021-2022 pristatymas ( Tobulinimo planas ( Mokytojų plačiojo įsivertinimo rezultatai ( Vertinimo sritys (
2020-2021 m. m.2020 2021 m. m. pakartotinai buvo analizuojamas ir įsivertinamas srities Rezultatai temos Pasiekimai ir pažanga rodiklis Mokinio pasiekimai ir pažanga. Lyginant su 2019 2020 m. m. tyrimu, pagerėjo veiklos aspektai pagal raktinį žodį Pažangos pastovumas. 2020 2021 m. m. stiprieji veiklos aspektai pagal rodiklio raktinį žodį Pasiekimų asmeniškumas, tobulintini veiklos aspektai pagal rodiklio raktinį žodį Optimalumas. Apklausų rezultatai ( Įsivertinimo 2020-2021 pristatymas ( NŠA klausimynų palyginimas ( Tobulintinų veiklos klausimų sąrašas ( Vertinama sritis ( 2019-2020 m.m.2019-2020 m. m. mokyklos veiklos kokybės įsivertinimui pasirinkta sritis Rezultatai. Įsivertinta temos Asmenybės branda rodiklis Asmenybės tapsmas bei temos Pasiekimai ir pažanga rodiklis Mokinio pasiekimai ir pažanga. Stiprieji veiklos aspektai pagal rodiklio Asmenybės tapsmas raktinius žodžius: socialumas, gyvenimo planavimas. Tobulintini veiklos aspektai pagal rodiklio Mokinio pasiekimai ir pažanga raktinius žodžius: optimalumas, pažangos pastovumas. Apklausų rezultatai ( NŠA klausimynų palyginimas ( Tobulintinų veiklos klausimų sąrašas ( Vertinama sritis ( 2018-2019 m. m.2018-2019 m. m. mokyklos veiklos kokybės įsivertinimui pasirinkta sritis Ugdymas (is) ir mokinių patirtys. Įsivertinti temos Vadovavimas mokymuisi rodikliai Mokymosi lūkesčiai ir mokinių skatinimas bei Ugdymo(si) organizavimas. Stiprieji veiklos aspektai pagal rodiklio Mokymosi lūkesčiai ir mokinių skatinimas raktinius žodžius: tikėjimas mokinio galiomis ir mokymosi įprasminimas - bei rodiklio Ugdymo(si) organizavimas raktinius žodžius: ugdymosi integralumas ir įvairovė. Tobulintini veiklos aspektai pagal rodiklio Ugdymo(si) organizavimas raktinius žodžius: diferencijavimas, individualizavimas, suasmeninimas.
Apklausų rezultatai ( Įsivertinimo 2018-2019 pristatymas ( Tobulintinų veiklos klausimų sąrašas ( Vertinama sritis (
|
||
Biudžetinė įstaiga, kodas juridinių asmenų registre:190531756 |
||
Šiaulių miesto savivaldybė, © Lidija Zaikina, 2020 |